تعمیرات کولر و یخچال و پکیج  آب جامه در رشت

انواع پکیج

مستر کول

زمان مطالعه 1 دقیقه

انواع پکیج
تعمیرات کولر و یخچال و پکیج آب جامه
⚡️پکیج‌ها انواع مختلفی دارند که بر اساس سوخت و نحوه قرار گرفتن آن‌ها تعیین می‌شوند.کارکرد پکیج اینگونه است که زمانی که آب گرم را باز می‌کنید آب از درون سنسور‌ها و لوله‌هایی که آب را گرم می‌کنند گذشته و آب گرم را به بیرون منتقل می‌کند. به صورت کلی پکیج‌ها به دو دسته مختلف زمینی و دیواری تقسیم می‌شوند:
پکیج زمینی
⚡️تا اینجا متوجه شده اید که پکیج چیست و می‌خواهید با انواع آن آشنا شوید که یکی از آن‌ها پکیج زمینی است.پکیج زمینی دارای یک مخزن است که به صورت همیشگی آب گرم درون آن وجود دارد و زمانی که آب آن خارج شود دوباره پر از آب گرم خواهد شد.
پکیج دیواری
⚡️درباره پکیج دیواری باید بگویم که یکی از پرطرفدار ترین‌ها است چرا که مکان کمتری را اشغال می‌کند.پکیج دیواری ظاهری شبیه به آبگرمکن دیواری دارد و زمانی که آب گرم را باز می‌کنید سنسور‌های موجود درون آن آب را گرم می‌کنند. ⚡️این نوع پکیج آب مصرفی شما برای حمام، دستشویی، ظرفشویی و … را و همچنین آب گرم مورد نیاز برای گرمای محیط به واسطه رادیاتور را تامین می‌کند و با استفاده از دود کش دود حاصل از آن را به بیرون منتقل می‌کند.
پکیج‌های زمینی و دیواری از نظر نوع سوخت هم به چند دسته متفاوت تقسیم می‌شود:
⚡️پکیج برقی که در دو نوع زمینی و دیواری موجود می‌باشد که دارای مزیت بی صدا بودن می‌باشد. ⚡️ پکیج گازی که در دو نوع دیواری و زمینی موجود می‌باشد که مانند پکیج برقی بی صدا می‌باشد. ⚡️ پکیج دو گانه سوز که فقط در نوع زمینی موجود می‌باشد که نمی‌توان آن را درون منزل نصب کرد و باید بیرون از منزل و در مکانی مانند انباری و یا موتور خانه و … نصب شود. ⚡️پکیج گازوئیلی که این پکیج مانند پکیج دو گانه سوز است و فقط در نوع زمینی موجود می‌باشد و نمی‌توان آن را درون منزل نصب کرد و باید درون موتورخانه و یا انبار و … نصب کرد.
مزایای پکیج
⚡️ تنظیم کردن دمای پکیج به میزان دلخواه خود ⚡️استقلال هر واحد مسکونی به صورت کامل و جداگانه ⚡️ نصب و راه اندازی سریع و آسان ⚡️ کار کردن آرام و بدون تولید صدا و آلودگی صوتی ⚡️ کاهش انرژی مصرفی گاز، برق و … نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی ⚡️ فضای مفید محیط منزل را کمتر اشغال می‌کند ⚡️ بالا بودن ایمنی آن چرا که دارای سنسورهای دود، سنسور آب گرم و … ⚡️در دسترس بودن برای کنترل سیستم و تعمیر در داخل منزل و …
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.